کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک باید با توجه به پردنیزولون پرداخت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک، گلوکوکورتیکوئید انتخاب اول در درمان درمانگاه است. و پردنیزون دارو شایع ترین در میان آنها است. اما وقتی که شما آن را برای فرزند شما، شما باید با توجه به آن پرداخت.

سندرم نفروتیک (از این پس به گروه به عنوان کلیوی نامیده می شود) یک سندرم بالینی از بیماری های گلومرولی می باشد. معیارهای تشخیصی برای تعداد زیادی از پروتئین و نتایج نمایانگر. بسیاری از این کودکان حساس به هورمون هستند، اما میزان عود بالا است، بنابراین پیشگیری از عود است از اهمیت زیادی. استفاده از دارو به اندازه کافی و به درستی نکته کلیدی برای رسیدن به اثر درمانی بهتر و جلوگیری از عود است. اما برای مقدار زیادی از دوز و دوره های طولانی مدت درمان، از آن آسان است به عوارض جانبی و موجب بروز عوارض. مانند هیپوکلسمی و پوکی استخوان، بنابراین به عنوان پدر و مادر شما باید بچه های خود میوه و سبزیجات به اندازه کافی فراهم کند.

علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی برای کودکان شما ایجاد کند. اگر او با ادم آشکار و ادرار بسیار نیست، شما باید مصرف نمک را کنترل برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها است. به خاطر مصرف بالای پروتئین نیز بسیار مهم است برای جلوگیری از عود. برای بیماران مبتلا به ادم جدی، آنها باید کمتر از 2 گرم نمک برای هر روز و 1.2-1.8 پروتئین گرم / کیلوگرم / روز. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید پروتئین بیش از 0.8g/kg/day را ندارد.

برنامه استراحت مناسب هم می تواند کمک به کاهش میزان عود سندرم نفروتیک. برای بیماران مبتلا به ادم آشکار و عفونت، آنها باید در بستر استراحت حداقل 2 ~ 3 هفته نگه دارید. پس از علائم ناپدید شد، آنها می توانند در اطراف تخت راه رفتن. اما در کل زمان استراحت باید کمتر از 3 تا 6 ماه است.

در یک کلام، پدر و مادر باید با توجه به پردنیزولون زمانی که شما آن را انتخاب کنید برای بچه های خود را پرداخت. اگر سوال دیگری داشته یا می خواهید برای دریافت روش درمانی جدید برای کودکان شما، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک باید با توجه به پردنیزولون پرداخت





:: برچسب‌ها: پردنیزولون، سندرم نفروتیک، کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک باید با توجه به پردنیزولون پرداخت ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: